Bij de KBO zijn een groot aantal werkgroepen actief, die vele activiteiten organiseren. Al deze werkgroepen hebben vaste vrijwilligers die de organisatie en uitvoering van deze activiteiten regelen.

Jaarlijks zijn er een aantal vrijwilligers die hun taak op enige termijn willen overdragen aan een jonger KBO-lid. In overleg met hun werkgroep vinden zij meestal zelf een opvolger. De werkgroep Werving Vrijwilligers wil hierbij helpen door de rubriek Vrijwilligers gevraagd in het KBO-Nieuws op te laten nemen. Daarnaast wil de werkgroep, leden die voor vrijwilligerswerk voelen, in contact brengen met de werkgroepen.

Heeft u belangstelling voor vrijwilligerswerk? Wellicht pas op termijn? Neem contact op met de Werkgroep Werving vrijwilligers.

U kunt de werkgroep Werving vrijwilligers als volgt bereiken:

Ad Dekker (a.c.dekker@ziggo.nl; 06-53 77 05 99)
Ies Risseeuw (losris@home.nl; 013-533 11 25)