3 oktober 2024

Rabo ClubSupport 2024

Op dinsdag 1 oktober 2024 werd in Tiliander, Oisterwijk door de Rabobank bekend gemaakt wat alle verenigingen, die zich hadden aangemeld voor het Rabo ClubSupport, als bijdrage gaan ontvangen uit deze mooie Rabobankactie.

In totaal wordt via deze ludieke actie circa € 200.000 uitgekeerd door de Rabobank aan de verenigingen die deelnemen. Per uitgebrachte stem door Rabo-leden betekent dit een bedrag van € 9,73.

KBO Berkel-Enschot kan zich verheugen met een totaalbedrag van 1.839,68. Dit bedrag zal conform het destijds gemelde bestedingsdoel worden aangewend voor activiteiten in het kader van het project: Kunst door de brievenbus.

Langs deze weg willen we graag iedereen bedanken die op ons gestemd heeft. Tevens dank aan de Rabobank dat ze ook dit jaar weer zoveel clubs hebben ondersteund.